Persbericht Stichting Musical productie Maas en Waal (SMPMW)

logo stichtingmusicalprod

Auditie oproep
De speeldata zijn bekend voor een groots en tegelijkertijd intiem theaterspektakel in Afferden namelijk op 2, 3 en 4 september en 9, 10 en 11 september 2022. Voor deze voorstelling is er nog steeds gelegenheid om je aan te melden als speler. Dus heb je interesse mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. Audities vinden plaats op 2 en 9 november 2021 in het dorpshuis in Appeltern. De repetities starten in januari 2022.

Voel jij je betrokken bij Maas en Waal? Via onze Stichting kun je dat ook laten blijken!
Ben je geen toneelspeler, maar bijv. wel heel handig met naald en draad, een boormachine of ben je logistiek heel handig? Zo'n grote en professionele voorstelling kan niet plaatsvinden zonder vrijwilligers of beter gezegd mede-meugelukmakers. Wij hebben bij allerlei activiteiten hulp nodig en verwelkomen je graag in onze familie. Mail naar het inmiddels bekende mailadres: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. en we nodigen je graag uit voor een eerste bijeenkomst. Heel graag tot binnenkort bij één van onze activiteiten of volg ons op Instagram @musical_productie_maasenwaal of Facebook/uitdeschaduwvanappeltern

Houdt onze website https://musicalmaasenwaal.nl/ en de Social Media in de gaten.

Warme groet,
Anke, Wim en Monique

Wim van Leeuwen 06-81284381

Alphen | Altforst | Appeltern | Boven Leeuwen | Dreumel | Maasbommel | Wamel